MRF Turinio bankas MRF Turinio bankas
Prisijungti
Pagrindinis
Žiūrėti visus Video Audio Tekstas
Žiūrėti visus Video Audio Tekstas
Žiūrėti visus Video Audio Tekstas
Žiūrėti visus Video Audio Tekstas
Žiūrėti visus Video Audio Tekstas
Žiūrėti visus Video Audio Tekstas
Žiūrėti visus Video Audio Tekstas
Žiūrėti visus Video Audio Tekstas
Privatumo politika DUK
Kultūros projektai žiniasklaidoje • 2025.06.30 14:36

„Būti kartu”. Kaip iš tiesų veikia įtraukusis ugdymas – ne instrukcijose, o realioje klasėje?

Žinių radijas
Žinių radijas

Turinį įkėlė

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the audio element.

Kaip keičiasi požiūris į įtraukųjį ugdymą, kai esi ne stebėtojas, o dalyvis? Kaip iš gražių formuluočių pereiti prie realios, apčiuopiamos pagalbos ugdymo procese? Apie tikrąją mokyklos kasdienybę, struktūrinius trūkumus ir reikalingą paramą kalbamės su organizacijos „Atsakinga tėvystė" vadove Vaida Rimkūne, kuri pati augina vaiką su nematoma negalia.

Viršelio iliustracija: pexels.com.

Laidą „Būti kartu“ remia Medijų rėmimo fondas.

Autorius: Jūratė Samušytė

Turinio šaltinis

Kopijuoti, platinti ar skelbti šį turinį be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama

Panašūs įrašai

2025-08-19

Jūratė Micevičiūtė. Ar katalikui dera siekti sėkmės versle?

Jūratė Micevičiūtė. Ar katalikui dera siekti sėkmės versle?
2025-08-18

Jurgita Jasponytė ir Marius Burokas. Matyti saulėlydžius ir saulėtekius

Jurgita Jasponytė ir Marius Burokas. Matyti saulėlydžius ir saulėtekius
2025-08-18

Depresija: kaip padėti sergančiai sielai? Pokalbis su Antanu Mockumi

Depresija: kaip padėti sergančiai sielai? Pokalbis su Antanu Mockumi
2025-08-18

Elvyra Katalina Kriaučiūnaitė. Neprisirišti nė prie vienos tradicijos

Elvyra Katalina Kriaučiūnaitė. Neprisirišti nė prie vienos tradicijos
2025-08-18

Dievas neveda ramiomis magistralėmis. Pokalbis su nuncijumi arkivysk. Georgu Gänsweinu

Dievas neveda ramiomis magistralėmis. Pokalbis su nuncijumi arkivysk. Georgu Gänsweinu
Dalintis straipsniu
„Būti kartu”. Kaip iš tiesų veikia įtraukusis ugdymas – ne instrukcijose, o realioje klasėje?